Sorcha Nickli Üyeden Alıntı
Keşke hırpalandıkça güzel kokular saçan bir fesleğen olsaydım.
Caner yaman'ın kitabından bir bölümü aklıma düşürdün. Ama o son sözlerinde şöyle demişti :

"Fesleğen kokuyordu gidişin, dokundum, elime sinmedin..."