Şu memlekette " Bende hastalık varsa sana da bulaşsın " diyerek karşısındaki görevli memurun yüzüne tüküren insanlar varken, istediğiniz kadar çıkıp alkışlayabilirsiniz. Üzgünüm ama hiçbir şey değişmeyecek.