Bazı sokak röportajlarını izledim. Bir embesil ve moron olarak tanımlayabileceğim vatandaşımız diyor ki; "Corona virüsü Allah tarafından Türkiye'ye yapılanlar karşısında Dünya'nın başına bela edilmiştir. Dolayısıyla bize bir şey olmaz."

Yani insan, gerçekten hayret ediyor cümlesinin yakıştığı ender durumlardan biri olarak tanımlayabiliyorum. Hakikaten bizi virüs mirüs değil, bu cehalet bitirir.