Avrupa da insanlar ölüyor diye sevinmek ne insanlığa, ne ahlaka ne de vicdana sığar. özellikle son günlerde dikkatimi çeken bu paylaşımlar, midemi bulandırmaya başladı.

Avrupa/Amerika vs. neresi olursa olsun. Bu virüs masum insanları öldürüyor. Yaşlı insanları öldürüyor. Ülkemizde de 9 insan öldü.

İnsanlık çığrından çıkmış cidden. Şu çocuğun ölümüne neden olanlar ile virüs ile insan ölüyor diye tatmin olanlar arasında zerre fark yok.