Konu
:
Aylan bebek
Tekil Mesaj gösterimi
rainbow6
Açık Profil bilgileri
rainbow6 nickli üyeye özel mesaj gönderin
rainbow6 nickli üyeye ait bütün mesajları arattır
Binbaşı
Üyelik tarihi:
19 August 2019
Nereden:
Andromeda
Mesajlar:
3.061
Konular:
663
Cinsiyet:
Bay
Seslenenler:
188
Mesaj(lar)
Etiketleyenler:
63
Konu(lar)
Alınan Beğeni:
1273
Verilen Beğeni:
867
Nereden:
Andromeda
İlişki Durumu:
Yok
Burç:
Boga
Takım:
Fenerbahce
Rep Gücü
:
49
Cevap: Aylan bebek
21 March 2020
# 4
Avrupa da insanlar ölüyor diye sevinmek ne insanlığa, ne ahlaka ne de vicdana sığar. özellikle son günlerde dikkatimi çeken bu paylaşımlar, midemi bulandırmaya başladı.
Avrupa/Amerika vs. neresi olursa olsun. Bu virüs masum insanları öldürüyor. Yaşlı insanları öldürüyor. Ülkemizde de 9 insan öldü.
İnsanlık çığrından çıkmış cidden. Şu çocuğun ölümüne neden olanlar ile virüs ile insan ölüyor diye tatmin olanlar arasında zerre fark yok.
"
Ne zaman ki en sevdikleriniz yanıltır sizi, ne zaman ki birer birer düşürür herkes maskesini , ne zaman ki yalnızlıktaki o muhteşem gücü keşfedersiniz ,işte o zaman başlarsınız gerçekten yaşamaya.
"
charles bukowski
Cevap Yaz