Roman Nickli Üyeden Alıntı
Teşekkür ederim @İlkiz hoşbuldum, İyiyim (tahtaya vurayım)

Tekrar aranızda olmaktan mutluyum : )
Bende seni gördüğüme sevindim hep iyi ol sağlıkla kal