Konu
:
Kargocu yalanları
Tekil Mesaj gösterimi
rainbow6
Açık Profil bilgileri
rainbow6 nickli üyeye özel mesaj gönderin
rainbow6 nickli üyeye ait bütün mesajları arattır
Binbaşı
Üyelik tarihi:
19 August 2019
Nereden:
Andromeda
Mesajlar:
3.061
Konular:
663
Cinsiyet:
Bay
Seslenenler:
188
Mesaj(lar)
Etiketleyenler:
63
Konu(lar)
Alınan Beğeni:
1273
Verilen Beğeni:
867
Nereden:
Andromeda
İlişki Durumu:
Yok
Burç:
Boga
Takım:
Fenerbahce
Rep Gücü
:
49
Cevap: Kargocu yalanları
27 March 2020
# 2
Zamanında şube müdürlüğü yapmış biri olarak bu konuda kütüphane gibiyim
Kimi zaman bizim işgüzarlığımız, kimi zaman ise halkın hadsizliği bu duruma neden oluyor.
Mesela ben kimi zaman personel ile dağıtıma çıkardım. Ben şunu yapardım;
Gittiğimiz yerde telefonla kişiyi arardım. Açmazsa ikinci kez aramam ve aradığım numarayı engelleyip, oradan giderdik
.
Bakınca dallama bir olay gibi dursa da iş öyle değil. Zira bizim milletimiz 2 kuruş verince her şeyi satın aldım hadsizliği vardır. Ben geliyorum deyip sizi 10-15 dk bekletmeler (
böyle olunca diğer kargolarda aksıyor ve belki de 5-10 kişinin kargosunu gün sonunda veremiyorsunuz
), kargoyu x yere verin demeler (
bunu diyorlar, kargoyu alan kişi ya hacılıyor ya da kaybediyor. sonra gelip size bıdı bıdı ediyorlar
)
Hal öyle olunca da ben böyle yapmaya başladım. ki, yarı yolda arayıp ben evdeyim dedikleri de oluyor. işin yoksa dön vs. yine zaman kaybı.
İnanın kargo sektörü ülkemizde facia bir halde. Bunun çoğu da halk neden olsa da, çalışanların vasıfsızlığı (
kuryeci
) etken oluyor kimi zaman.
Bu hususta efsane anılarım vardır
Yani genel olarak kargo işinde çalıştığım dönemde.
(Şimdi 10 bin tl al gel deseler, sittin sene gitmem
)
"
Ne zaman ki en sevdikleriniz yanıltır sizi, ne zaman ki birer birer düşürür herkes maskesini , ne zaman ki yalnızlıktaki o muhteşem gücü keşfedersiniz ,işte o zaman başlarsınız gerçekten yaşamaya.
"
charles bukowski
Cevap Yaz