Nepenthe Nickli Üyeden Alıntı
Şubeye istiyorum ben gidip alıyorum kendim. Evde yoktunuz laflarından bıktım.
Geçen bana da aynı numarayı yaptılar iade oluyordu bi şikayet yazdım sabaha geldi