Arthuil Nickli Üyeden Alıntı
Şu sıralar kendimi eve kapattım. Kahvaltılık alıp onun temiz olup olmadığı konusunda kafa karışıklığı yaşayamam. Piskevit kemiriyorum her gün... Bu mikrop değil piskevitler öldürecek beni yakında...
Sende marketten kapalı kahvaltılık al onu da mı öğreticem