Arthuil Nickli Üyeden Alıntı
Geçen ufak bir alışveriş yaptım. Her şey ambalajlı yani sıkıntı yok. Her gıdanın dış ambalajını alkolle temizledim. Sonra ne olur ne olmaz diye ambalajlarından ayırdım ayrı ayrı streçledim. Yine de acaaaabaa diyorum ara ara
Ellerini yıkadın mı peki Yıkamadan streçlediysen, sıkıntı büyük