bilimkurgu filmi gibi günler yaşıyoruz. filmlerde izleyip, hadi ya dediğimiz o distopyayı aleni olarak tecrübe ediyoruz .
filmleri bile izlerken "ya saçma, bu kadar da olmaz" dediklerimizin fazlasını yaşıyoruz resmen .