Bugün benimde olduğum birçok Hatay ilçesinde araçların trafiğe çıkması yasaklandı. Ayrıca dışarda olanları polisler ve bekçiler evlerine yolladı. Erzin'de hastanede 7 corona vakası varmış. Bu alarm durumu ondan.
Yarından itibaren sokağa çıkma yasağı olabilirmiş. Bölgesel karantinaya alınan yerlerden olabiliriz. Cb ne açıklayacak bilemem ama bizler daha zorlu şartlara girdik bile.

Camiden anons edildi arabayla geçerken insanlar ıslak mendil atıyormuş. Resmen pislik bu. Bu kadar bilinçsiz ve duyarsız olunur mu? Olunuyormuş işte.