Kitap kokusu Nickli Üyeden Alıntı
Öğlen 1 saat uyudum o kadar iyi geldi ki.
Siesta uykusu. Peygamber efendimiz hemen her gün yaparmış. Öğle vakti uyuyan bir insan, güneşin aldığı açı üzerine yeryüzünde oluşan müspet atmosfer sayesinde dinç kalkıyor ve daha güzel çalışıyor. Ayrıca bu uyku, gece vakti iki saat daha fazladan mesai yapmaya yarıyor. Yorumlamam bu kadar :ı