rainbow6 Nickli Üyeden Alıntı
Lojistiği nasıl olacak acaba. Zira yüzbinlerce hatta milyonlarca insan başvurabilir. Daha önce kargo sektöründe olan biri olarak, Allah PTT'deki çalışanlara sabır versin diyorum. İşleri zor şu süreçte. (Umarım prim falan verirler )

Ayrıca ne hallere düştük ya. Tam bir distopya valla . 5 adet maske için sitede buton eskitiyoruz .
O değil de şirkete postaları getiren PTT çalışanına şu 15-20 dk'lık maskelerden vermişler tüm gün taksın diye