Entry'leri okumadım işim de olmaz. Ama şeyler.eksisozluk kısmına hayranım. Güzel olaylara derinlemesine giriyorlar. Tamamı da imla kullanmadan büyük küçük harf ayrımı yapmadan yazılıyor ama olsun. Çok faydalı konuları var talan etmişimdir 3/2'sini okumuşumdur nerdeyse.