Kitap kokusu Nickli Üyeden Alıntı
Sevinmek için sevmedik ki. Senin canın sağolsun Beşiktaş'ım.

Kazanınca sevgimiz, kaybedince sadakatimiz artar!
saçımızın yemeğe girmesi gibiydi seni sevmek