Sahi 1 hafta geçti aradan, maskesi gelen oldu mu ??.

Bana daha gelen bir şey yok. Almak istesem yasak. En son 3-5 ülkeye uçak uçak maske gönderiyorlardı!!!!. Bize ise ??.