Yemin ediyorum rezillik ya. Arkadaşla konuştum dün. Maskeyi dezenfekte edip kullanıyorum dedi 3-4 gündür. Rezalete gel.

Utanmadan da hala oraya buraya yardım ettik diyorlar. Yahu halkınıza yardım edin önce.

Not: maske yok diyorsun, iktidar yandaşları; ee işe gidiyorsan iş yeri verir diyor. markete zaten ayda bir çık maskeye gerek yok diyor. nasıl bir cehalet ve aptalıktır bu ya RABBB.

Ama olsun şehir hastanelerimiz var!! .