Dizisi güzeldi, görüntü yönetmeliği muhteşemdi. Lakin IMDB'de de o kadar yüksek puan alması abartı olmuş yine de.

Ek olarak meteorlarda geliyormuş. Dünyayı teğet geçecekmiş .