Kendimi Ceza evinde hissettim.. )

Gerçekten bu kadar baskı niye?
Burda konu açarken bir yanıt verirken rahat olunmaz ki? Sanki herkes beni dövecek gibi baskı hissediyor insan çok ilginç..

Gerçekten hiç görmediğim bir tepki..