Oğuzhan Nickli Üyeden Alıntı
Yobazlara var ama vücudumun istem dışı tepki verdiği bir alerjim yok
ahahaha . Cevap şahane .

Benim de yobazlara. Ek olarak toza. ikisi de eşit derecede sinir bozucu D: