Aile de dahil olmak üzere herkes tarafından bekletilen kişi var ya o ben oluyorum.
En sevmediğim, hep başıma gelen olay. Ben nasıl dakik isem, siz de dakik olamaz mısınız?
Sırf bu yüzden sevmeye sevmeye yalnız gezmeye alıştım...