Tam bir şovmen. 23 Nisan vurgusu ile de bunu belli ediyor zaten. Kaldı ki kendisine ve bilime saygısı olan birisi şunu demez ""lab'a kapaniyorum beni unutun" .

Önce aşı dedi, şimdide ilaç yae demeye başladı. Hayır 22 Nisan değil de niye 23 Nisan. Arkadaş telefon lansmanı mı yapıyorsun da 23 Nisan diyorsun. Dünyada böylesi bir ilaç/aşı için kimse gün vermez/veremez. Bunun testleri, deneyleri, yan etkilerini araştırma süreci vardır. (Ki 1 ayda da bunları yapman imkansızdır.)

Ayrıca dornaz alfa dediği zaten bir çok ülke tarafından kullanılan bir yöntem. İlacı bile var halihazırda.



++

23 Nisan diye şov yapıp, şu makale çıkınca, gece apar topar twit atmış kişidir .