Demek ki neymiş, güvendiğin kişi ve kişiler seni yanıltabilirmiş.
Savunduklarımız, arkasında durduklarımız hayal kırıklığı yaşatabilirmiş.
İnandıklarımız, değmezmiş.
Umarım birgün Adeleti gerçekten iyi sağlarsınız.
Evet ; Farkettim de buradan da ayrılma zamanı gelmiş.
Selametle ..