Papatya Nickli Üyeden Alıntı

Hiçbir cümleye sığamayacak kadar uzun ve hiçbir kelimenin ifade edemeyeceği kadar derinsin..."
"Sen yokluğu '' boğazımda düğüm düğüm olurken..
Özlemleri çığlık çığlık olan yürek sesimsin..
'' İyi ki " dediğim TEK NEFESİMSİN..
Bu çok şeker (: