Hala televizyonda maskelerin yurt dışına gönderildiği yazıyor. Gemiyle ilkyardım malzemesi gittiği falan yazıyor.
Arkadaş hani bizim maskeler... Maske göndermeyeceksiniz madem parayla alınmasını yasaklamasaydınız da temin edebilseydik. Parayla almaya da engel oldunuz. İnsanların nasıl korunmasını bekliyorsunuz ki?
Maske takmadan sokağa çıkmaya da yasak getirdiniz. Bu insanlar nasıl alışveriş yapacak?