Geçen sene maça 45 dk kala redbul içip sahaya çıktım.Kısa bir ısınmadan sonra maçın başından sonun kadar kalbim ağzımda gezdim.
Çok tehlikeli bir içeçecek.Burn bir nebze daha iyimser.Alkol
vb. dışında redbulu spordan kısa süre önce tüketmeyin.
Onun için burn kullanırım.
- “Vatan savunmasında gereğinden fazla merhamet, vatana ihanettir . . .”
Mustafa Kemal Atatürk
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.