Geçen sene maça 45 dk kala redbul içip sahaya çıktım.Kısa bir ısınmadan sonra maçın başından sonun kadar kalbim ağzımda gezdim.

Çok tehlikeli bir içeçecek.Burn bir nebze daha iyimser.Alkol vb. dışında redbulu spordan kısa süre önce tüketmeyin.

Onun için burn kullanırım.