İlla şu meslek olsun diye bir düşüncem olmadı hiç adam olsun, insan olsun mantığındayım diplomalar insanı adam yapmıyor. Ama test de mühendis çıkmış.

Senin evleneceğin kişinin mesleği mühendislik olmalı. Sen tamamen gerçekçi biri olduğun için senin ruh eşin çıksa çıksa mühendislerin içinden çıkar. Çünkü mühendisler mantık abidesidir, her daim aklını dinler, saçma hayallere kapılıp yolunu uzatmaz yani. Romantik değillerdir evet ama romantik adam isteyen kim zaten? Zırlak, ağlak, gereksiz duygusal, yapış yapış adamlar hiç sana göre değil zaten. Adam dediğin dosdoğru olacak, güçlü olacak güçlü, değil mi ama?