Bazen şey oluyor, daha önce yazdığım bir mesajı görüp alıntı yapıp ya sen nasıl biz kızsın sen nasıl bir şeysin ya deyip alnimdan öpmek istiyorum kendimi. Simdi de öyle bir durum yaşadım iki saniye sonra falan geçer.Elon boşuna bana aşık olmamış arkadaşlar ahaha :d