Ben 2 kere kayıt açtım. Tek mesaj gelmedi. Sadece bana olsa neyse, kimine hiç gelmiyor, kimine 2 kere geliyor. Sistem o kadar çarpık ki.

Şunu belediyelerin dağıtmasına oy hırsı, siyasi hırs yüzüne izin vermediler. Verselerdi sorunsuz herkes maskesini temin edebilirdi.