An itibari ile şöyle bir açıklama yapıldı;

"kamu kurum ve kuruluşlarında çalışanlar ile herhangi bir iş yerinde ssk'lı olarak çalışan vatandaşlarımız, eczanelerden dağıtılan ücretsiz maske sisteminden faydalanamayacaktır. bu vatandaşlarımız, maskelerini çalıştıkları kurum ve işyerlerinden temin edeceklerdir."

yemin ediyorum tam bir rezalet. ona buna maske gönderip şov yapanlar, kendi halkına bir maske dağıtmayı beceremedi!!.