Juliet Nickli Üyeden Alıntı


Zarafet mi ilk defa duydum çok hos.
Emoji kullanmayı hiç sevmem ama size

A sını e çevirip daha kibar olsun demişler Zerafet yapmışlar
Çok teşekkür ederim