maviakrep Nickli Üyeden Alıntı
Aynı abladan bendede vardı evlendirdim gitti
bence suyuna gitmelisin gerçi şimdide bi tane yeğen verdi şimdi o bücürükle uğraşıyoruz dayı aşağı dayı yukarı
Daha 5 yaşında suyuna gitmeye devam tabi

Ben evlendiğim zaman o genç kız falan olur herhalde [emoji14]