maviakrep Nickli Üyeden Alıntı
en güzel yaşlarında acele etmesin bence büyümek için
Geçen gün kilerden çocukluk oyuncaklarımı buldum hafif duygulandım sonra ne var ne yok yeğenim topladı gitti hepsini cevapta hazır dayı bunlar senin işine yaramaz bir ihtiyacı olana gitsin diyor.
Ben hala ayıcık ve baykuşla uyuyorum her oyuncağım alınmış olabilir ama onları vermiyorum. Bence bir tanesini de olsa saklamalı insan.