Kitap kokusu Nickli Üyeden Alıntı
Maçın yarısını izledim kriz geçirdim.
Ama ettiğim beddua tuttu Gomis penaltıyı kaçırdı.

Yine de yenildik. Yenilmek ne ki gitti şampiyonluk.
Öyleyse keşke yenilseler diye beddua etseymişsin madem tutmuş tutmuşken işe yarardı