maviakrep Nickli Üyeden Alıntı
cenkten sonra 33 yaşında vagner love diye birini aldılar onuda anca 11 maç oynatmışlar şimdi baktım galiba cenkten gelen 20 milyon küsür parada çöpe gitti.
O bir de Cyle Larin. Tabi bir de Lens var kilo almış hızlı dahi değil.
Negredo idare ediyor ama sonuçta hiçbiri Cenk değil. Bu takım Sosa ve Gomez'i ne bileyim Demba Ba'yı görmüş takım gözümüz şimdiki hale alışık değil ister istemez.

Şeye de razıyım Almeida büyük maçlarda atardı onun dışında yatardı. Bunlar full yatış olunca kötü oluyor.