maviakrep Nickli Üyeden Alıntı
bu sene birçok oyuncuyla yollarını ayıracaklarını düşünüyorum. ligde kupada hiçbir iddiası kalmadı çünkü beşiktaşın
Yani umarım kadroya bir revize gerçekleşir.