Konu
:
Kaplumbağa katliamı
Tekil Mesaj gösterimi
Jön TüRk
Açık Profil bilgileri
Jön TüRk nickli üyeye özel mesaj gönderin
Jön TüRk´nin Web Sitesini ziyaret edin
Jön TüRk nickli üyeye ait bütün mesajları arattır
Üyelik tarihi:
27 January 2020
Nereden:
Başkent
Mesajlar:
19.731
Konular:
918
Cinsiyet:
Bay
Seslenenler:
230
Mesaj(lar)
Etiketleyenler:
47
Konu(lar)
Alınan Beğeni:
1045
Verilen Beğeni:
974
Nereden:
Başkent
İlişki Durumu:
Yok
Burç:
Boga
Takım:
Trabzonspor
Rep Gücü
:
61
Cevap: Kaplumbağa katliamı
07 May 2020
# 3
Düşünüyorum içinden çıkamıyorum.
Biz de gezdik dağda bayırda ( ki bu hayvanlar şehrin içindeydi ),hala gezeriz Ankara'nın ücra yerlerinde yer içeriz,düşünüyorum kaplumbağa görsem psikolojim ne olur?Hiçbir şey ya.Koskoca hiçbir şey.Bu hayvan insana saldıracak konumda da değil,o psikolojyi yaratacak durumda da değil.
Şimdi bu adamlar yakalanıp para cezasıyla yollanacaklar inlerine.
Literatüre yeni kavram eklemek gerek,'' bu hayvanın düşmanı,taşla saldıran bu HAYVANLAR'' diye.
“Vatan savunmasında gereğinden fazla merhamet, vatana ihanettir . . .”
Mustafa Kemal Atatürk
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.
Cevap Yaz