Beni kırmayıp geldiğin için teşekkür ederim @
Asrevya abla. Bunca şeyden sonra seninle yeniden aynı çatı altında bulunmak, yüreğinle ve içtenliğinle burada bizlere güç veriyor oluşun tasvir edilmesi zor bir sevinç. Çünkü ne söylesek eksik kalır. Senin de dediğin gibi özgürlük, özgünlükle payidardır. ^^