Gimenez Nickli Üyeden Alıntı


Forumdeniz’ine hoşgeldiniz keyifli paylaşımlar forumdeniz’li günler dileriz.
Teşekkür ederim,hoş buldum Gimenez.

extremist Nickli Üyeden Alıntı
Teşekkürler ablam bizlerle olduğun ve güzel sözlerin için.
Hoş geldin, iyi ki geldin.
Sevgi değerlidir ve bir değerdir.Sizlerin bu çıktığınız güzel yolda anlam bulmuş çabanıza ve varlığınıza saygı duymak düşer.
Çok teşekkür ederim ,hoş buldum.

Regex Nickli Üyeden Alıntı
Beni kırmayıp geldiğin için teşekkür ederim @Asrevya abla. Bunca şeyden sonra seninle yeniden aynı çatı altında bulunmak, yüreğinle ve içtenliğinle burada bizlere güç veriyor oluşun tasvir edilmesi zor bir sevinç. Çünkü ne söylesek eksik kalır. Senin de dediğin gibi özgürlük, özgünlükle payidardır. ^^
Kardeşim ,senin farklılığını hep gördüm.
Yüreğinde inandığı şeylere sahip çıkan,ne olursa olsun özgünlüğünü kaybetmeyen yapınla, anlam bulduğun doğrunla, kendin olabilmeyi başardığın ilkelerinle
sen sen olarak iyi ki varsın.
Hoş buldum kardeşim.Hep mutluluk sizinle olsun.