Asrevya Nickli Üyeden Alıntı
ForumDenizi.Com
Bu forum aşk ile tasarlandı! #regextremist
Çok yaratıcı,tebrikler.
Son duyuru konusunda da belirtmiştim. Hem benim hem de @
extremist için belki ilgilendiğimiz, yöneticilik yaptığımız çok sayıda forum oldu. Ancak hiçbiri, bizi burası kadar huzurlu kılmadı. Forumu sevgimizle kurup, heyecanımızla taçlandırmamızın dışında burada bulunan tema tasarımı ve kodlaması yalnızca ikimize ait. Tüm grafikler, CSS kodlamaları, foruma özel yazılmış eklentiler ikimizin imzasını taşıyor. Bu da burayı bizim nezdimizde ayrı bir özel görmemizi sağlıyor.
Örneğin birkaç ay önce günün sözü ve duyuru paneli için bir eklenti yazdım. Normalde bunun için forumhome duyuru paneli kullanılır ya da tema şablonuna ekleme yapılırdı. Benim geliştirdiğim eklentide, amaç @
extremist'ime kolaylık olmasıydı. Günün sözü kısmı için sözü ve öneren kullanıcı adını yazdığımız bir kutucuk mevcut. Eklenti özelliği gereği, kendi kod dahilinde uygun alanlara yerleştiriyor. Bunun gibi küçük farklılıklar kattık. Sadece forum tarafında değil, panel tarafında da çeşitli özelleştirmeler mevcut. Şu anda da T.C. kimlik doğrulama sistemi üzerinde çalışıyorum.