bu yeni rengi görünce ''ben senin olmadığın her yerdeee caaağnııımmm yeşilleniriiimmm'' falan diyesim geldi, fıstık olduğumu biliyordum bir de yeşili eklenince yakar geçerim buraları
çok beybi bir renk olmuş, gençleştirmiş beni.
kolajen yüklemiş gibi hissediyorum...
heerr keee seee meeer haa baaaaaa.
yersiz bir enerjim var sanırım şu an. *-*
yokluğumda yokluğumu hissedip her defasında dillendirmiş olan çok tatlış insanlar var, onları kucaklamak istiyorum buradan.
sevgili @Juliet, sevgili @İlkiz, sevgili @Mango, sevgili @Zeze ve sevgili @Renksiz.
bu kadroyu @Renksiz biraz bozdu sanki ama yarın bi gün o da doğacak, üzmeyelim şimdi onu da.
umarım iyisinizdir hepiniz.