Arkadaşlar rüyada falan değiliz değil mi? Melo gerçekten giriş-çıkış yapmak yerine hani böyle bildiğin geldi, önce kendi doğum gününe, sonra benim doğum günüme ve sonra da buraya bunu yazdı? Ben inanmıyorum da. @Oğuzhan beni bi cimciklesene.