Melodram Nickli Üyeden Alıntı
ben şikayetçiyim ama @Regex...
bu renge uygun avatar bulamıyorum, biraz tatlış şeyler lazım.
turuncu ve lilalı da isterim isterim.
giderim bak...
Git! Böyle söylediğinde şu şarkıyı atasım geliyor hep;
Avatar işini @
Mango çözer ya, bunun tribini niçün ben yiyorum? Bir de bu yaştan sonra grafiker mı olayım? Zaten bir yaş daha yaşlandım.