Zeze Nickli Üyeden Alıntı
Kimleri görüyorum hoş geldin Seni hep çağırdık, ümidimiz hiç bitmedi geleceğini biliyorduk
Artık gitmiyorsun değil mi? @Regex kapıları kapatabilir misin çıkmasın

Evet yeni renk çok güzel kıskanıyorum bu rank sahiplerini Bende mi geri dönsem diye düşünmedim değil Hayırlı olsun güle güle kullan. Artık yeni rengin hatırına çık çık gel
gerçekten geriye dönüp bakınca bayağı istikrar gördüm duygulandım
gitmiyorum diye söz veremem ama gelirim diye söz verebilirim
rank tatlı da avatar tonumu yakalayamadım daha yakaladım mı tamamdır