Melodram Nickli Üyeden Alıntı


gidem de renk renk illustrasyonlar bakayım... renkleneyim, malum bahar geldi
@Regex de anca onu da mı ben yapayım şunu da mı ben yapayım diye dolansın dursun.
ondan şu seri konu açmalara çözüm bul dedik 4.5 sene oldu, hala tık yok
bıdı bıdı anca yaaa...
Birincisi artık seri konu açılmıyor, o konuyla ilgili hâlâ başta @Zeze olmak üzere çalışma yapılıyor. Çalışmadan kastım teknik bir şey değil, açılan çöp konuların temizliği. Şöyle buyrun hanımefendi: http://www.forumdenizi.com/forum-duy...orlayalim.html

Etiketlerine bakıp okumadın bile! (burada üzgün smile var). @rainbow6 bile yumuşadı, eski -ve hatta eskisinden de çok- aktifliğine geri döndü ama sen hâlâ gelmek bilme...

İkincisi de https ile eklenen videolardaki sorunu çözdüm, onunla yetinmeyip genelde telefondan video eklerken kısa link formatında gelen YouTu.be linklerinin videoya dönüştürülmesi için bile kod yazdım. Bak hazır bir eklenti kurdum demiyorum, yazdım! Şimdi bunun konuyla ne alakası var bilmiyorum ama sanırım üste çıkmaya çabalıyorum ve olmuyor. Oh my God... Lanet olası federaller!