Renksiz Nickli Üyeden Alıntı


Eksikliğini çok farkettik canımcım, ona göre artık özletme kendini. Biraz bıkalım senden Nasıl fikir?
güzel fikir, zaten bahar gibi geldim, çiçek açtı forum şu an
corona zamanının en güzel şeyi benim gelişim olabilir, kendi kendimi övmeyi de özlemişim.
canım kendim.
ben de hep eksikliğinizi fark ettim, biri bana hiç eksi rep vermedi...

Regex Nickli Üyeden Alıntı
Birincisi artık seri konu açılmıyor, o konuyla ilgili hâlâ başta @Zeze olmak üzere çalışma yapılıyor. Çalışmadan kastım teknik bir şey değil, açılan çöp konuların temizliği. Şöyle buyrun hanımefendi: http://www.forumdenizi.com/forum-duy...orlayalim.html

Etiketlerine bakıp okumadın bile! (burada üzgün smile var). @rainbow6 bile yumuşadı, eski -ve hatta eskisinden de çok- aktifliğine geri döndü ama sen hâlâ gelmek bilme...

İkincisi de https ile eklenen videolardaki sorunu çözdüm, onunla yetinmeyip genelde telefondan video eklerken kısa link formatında gelen YouTu.be linklerinin videoya dönüştürülmesi için bile kod yazdım. Bak hazır bir eklenti kurdum demiyorum, yazdım! Şimdi bunun konuyla ne alakası var bilmiyorum ama sanırım üste çıkmaya çabalıyorum ve olmuyor. Oh my God... Lanet olası federaller!
ne anlatıyor bu yine?
ahaha
tamam onguncum, çalışmışsın tamam...
hadi pasta yiyelim.