Melodram Nickli Üyeden Alıntı


gerçekten geriye dönüp bakınca bayağı istikrar gördüm duygulandım
gitmiyorum diye söz veremem ama gelirim diye söz verebilirim
rank tatlı da avatar tonumu yakalayamadım daha yakaladım mı tamamdır
Geleceksen gitmende sakınca yok
Arkadaşlar zaten İrem'den bahsetmişler avatar için. En kısa zamanda ona da çözüm bulunacaktır