Mango Nickli Üyeden Alıntı


Bunu daha sonra şey ederim ben sana hshshshs
Ama @Oğuzhan'ın dediği gibi dışarda gezmekten bizi unuttu.
Bugün doğum günü şerefine görüyoruz onu buralarda sanırım
corona ona vurmamış demek ki... ben en fazla musluğu görebiliyorum, kendime bakasım bile yok