Bunu daha sonra şey ederim ben sana hshshshs Ama @Oğuzhan'ın dediği gibi dışarda gezmekten bizi unuttu. Bugün doğum günü şerefine görüyoruz onu buralarda sanırım
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir. -hermann hesse-