Mango Nickli Üyeden Alıntı


Bunu daha sonra şey ederim ben sana hshshshs
Ama @Oğuzhan'ın dediği gibi dışarda gezmekten bizi unuttu.
Bugün doğum günü şerefine görüyoruz onu buralarda sanırım
Sen bana diyene kadar kendine bak İrem'ciğim.