ares29 Nickli Üyeden Alıntı
Yok edebiyatı yapiyorlar dimi[emoji1787]
Aynı bunların hepsi
Yasa çıksada emekli olsam
Keyfe keder çalışıcam yada hiç çalışmam [emoji848]

iyiler birden kötü, kötüler birden iyi oluyorsa bunun adı "MENFAATTIR"
yok edebiyatı değil de abi kafalarına göre işlem yapıyorlar ama normalde işlemin sonucu o değil. fazla veriyorum ayağı yapıyor

Emekli maaşı çok iyi ya abi ol